توری پنجره دوجداره upvc ایده ال

توری پنجره دوجداره upvc ایده ال, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری پنجره دوجداره upvc ایده ال

بهرام پروهان

این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های فعال در صنعت توری درب و پنجره یو پی وی سی در ایران است و سعی دارد تا به تمام نیازهای مشتریان پاسخی شایسته دهد. اعتماد مشتریان به این شرکت و بهره مندی از کادر متخصص و دارای مهارت بالا در تولید و نصب تمامی محصولات از جمله توری پنجره دوجداره upvc ایده ال باعث موفقت این شرکت تا به امروز شده است.
پس از نصب توری پنجره دوجداره upvc ایده ال توسط تیم مجرب نصاب شرکت تلاش می شود تا رضایت کامل مشتریان حاصل شود. این شرکت در حال طراحی توری های جدید تر و مدرن تری است و تلاش می کند تا تحولی عظیم در نسل آینده توری های رولینگ و پلیسه ایجاد کند. آرامش در محیط کسب و کار واستفاده مناسب از هوای بیرونی ساختمان بدون ایجاد مزاحمت حشرات و یا ورود ناخواسته آلاینده ها درنتیجه استفاده از توری های تولیدی این شرکت را می توان یک تجربه شیرین قلمداد کرد. به ویژه این که این شرکت تلاش می کند با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و  ساخت توری های استاندارد، مقاوت توری ها را در برابر عوامل محیطی نظیر آفتاب و تغییرات آب و هوا افزایش دهد و اطمینان خاطر مصرف کنندگان نهایی را به ارمغان آورد.

توری پنجره دوجداره


توری پنجره دوجداره upvc ایده ال
اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس پنجره دوجداره upvc ایده ال است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجرههای یو پی وی سی می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مناسب ترین انتخاب یو پی وی سی است. پس از تصمیم نهایی در رابطه با جنس پنجره نوبت به انتخاب شرکت درب و پنجره دوجداره upvc می رسد. فاکتورهای بسیاری برای انتخاب شرکت های پنجره دوجداره upvc ایده ال وجود دارد در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند. بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های یو پی وی سی آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده توسط شرکت های تولید کننده پنجره دوجداره upvc ایده ال را دریابند و قرارداد تولید را امضا کنند. پنجره دوجداره upvc ایده ال از ماده سخت و محكم UPVC ساخته شده است. شكل چند محفظه اي آن باعث مي شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعريق مقاوم باشد. پنجره دوجداره upvc یو پی وی سی زمانيكه در برابر گرما و سرماي خيلي زياد قرار مي گيرد تغيير شكل نمي دهد. هسته فلزي آن تضمين مي كند كه UPVC فرم و پايداري خود را حفظ مي كند.

توری رولینگ


 گوشه هاي پنجره دوجداره upvc ایده ال به صورت مكانيكي بهم متصل نمي شوند بلكه به يكديگر جوش داده مي شوند كه باعث مي گردد درب يا پنجره به صورت يك قالب بهم پيوسته و يك تكه باشد در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایق بندی آن از بین می رود. رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای توری پنجره دوجداره upvc ایده ال رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه ۱۵ ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی ۱۵ سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: